W jaki sposób mogę zwrócić produkty kupione w stacjonarnym sklepie Reebok?

Ostatnio zmienione: 2/1/19

Zanim poinformujemy Cię, w jaki sposób zwrócić produkt zakupiony w tradycyjnym sklepie, prosimy o sprawdzenie czy sklep, w którym kupiono produkt, jest sklepem własnym Reebok, czy naszym sklepem partnerskim. A to z tego powodu, że chociaż sklepy partnerskie mają logo Reebok, to mają również swoje własne regulacje dotyczące zwrotów. Informację o tym, jaki był to sklep, możesz znaleźć na rachunku otrzymanym przy zakupie. Jeśli nie możesz znaleźć tej informacji na rachunku, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który na pewno Ci pomoże.

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie własnym Reebok?

  1. Produkt, który chcesz zwrócić, przynieś po prostu do sklepu w ciągu 30 dni od jego zakupu. Przyjmujemy wszystkie produkty zakupione w naszych sklepach oprócz: strojów do pływania, bielizny, produktów toaletowych i kosmetyków, produktów do ochrony butów oraz produktów personalizowanych.

  2. Upewnij się, że masz ze sobą oryginalne opakowanie i wszelkie akcesoria. Prosimy o zwracanie produktu w ich oryginalnym, nienaruszonym stanie, ze wszystkimi metkami.

  3. Przynieś ze sobą oryginalny rachunek lub paragon. Jeśli nie możesz znaleźć paragonu, przynieś kartę kredytową lub wyciąg z banku, to pomoże nam odnaleźć Twoją płatność. 

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie partnerskim Reebok?
Różne sklepy mają różne regulacje dotyczące zwrotów. Prosimy o skontaktowanie się ze sklepem, gdzie produkt został zakupiony, i zapoznanie się z polityką zwrotów danego sklepu.
 
Czy mogę zwrócić zamówione przez internet produkty do dowolnego sklepu Reebok?
W chwili obecnej nie możemy zapewnić przyjmowania zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
 
Czy mogę zwrócić zamówienie z tradycyjnego sklepu do sklepu internetowego?
Produkty kupione w sklepie nie mogą być zwrócone do sklepu internetowego.
 
Czy mogę zwrócić zakupione w stacjonarnym sklepie produkty do innego sklepu Reebok?
Jeśli produkt zakupiono w sklepie własnym Reebok, można go zwrócić do dowolnego sklepu Reebok na terenie kraju, w którym produkt został zakupiony. Nie dotyczy to naszych sklepów partnerskich.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00