W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

Ostatnio zmienione: 10/19/19

Możesz
 – sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Po prostu wpisz numer swojego zamówienia  adres e-mail, następnie kliknij 'Monitoruj zamówienie', aby otworzyć stronę z informacjami o Twoim zamówieniu.
– sprawdź status swojego zamówienia, klikając na numer zamówienia w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
– monitoruj zamówienie za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.

Możesz znaleźć numer Twojego zamówienia w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie. 
 

Przekierowanie przesyłki do punktu odbioru UPS w ostatniej chwili

Nie ma Cię w domu, ale będziesz w pobliżu punktu odbioru UPS w czasie dostarczenia przesyłki? Przekieruj przesyłkę do punktu odbioru UPS. Możesz wybrać punkt odbioru, który najbardziej Ci odpowiada, nawet na godzinę przed dostarczeniem paczki. Jak to działa:

  1. Na dzień przed dostarczeniem przesyłki otrzymasz od UPS e-mail z potwierdzeniem planowanego czasu dostawy.
  2. W e-mailu kliknij opcję „przekieruj”.
  3. Wybierz (inny) punkt odbioru UPS, który Ci odpowiada.
  4. Potwierdź wybór punktu odbioru.
  5. Otrzymasz e-mail, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru. Odbierz przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych. Koniecznie zabierz ze sobą ważny dokument ze zdjęciem.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00