Jaki jest czas oraz koszt dostawy?

Ostatnio zmienione: 9/9/20

Jaki jest czas oraz koszt dostawy? 
Przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110 zł – dostawa jest bezpłatna! 
Poniższa tabela przedstawia orientacyjny czas dostawy w zależności od aktualnie dostępnej formy dostawy. Przewidywana data dostawy pojawi się podczas finalizowania zamówienia. 

Zazwyczaj dostawa zajmuje 3-4 dni roboczych, lecz z powodu COVID-19 terminy mogą się wydłużyć.

Sposób dostawyCzas dostawyKoszt
Przesyłka standardowa do domu z UPSDni roboczych: 3-420 zł
Dostawa bezpłatna przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110 zł
Odbiór zamówienia w  UPS punkcie odbioru.Dni roboczych: 3-420 zł
Dostawa bezpłatna przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110 zł
Odbiór w sklepie adidas Dni roboczych: 0-3Za darmo
Czas dostawy może być dłuższy w przypadku produktów personalizowanych+ 1 do 2 dni roboczych  
* Czas dostawy w przypadku odbiorów w sklepie jest zróżnicowany, ale odbiór może być możliwy już tego samego dnia, jeżeli produkty są dostępne. Jeżeli musimy uzupełnić zapasy produktów z magazynu, może to potrwać do 3  dni roboczych. 
Gdzie jest moje zamówienie? 
Jeśli chcesz monitorować
status swojego zamówienia, wejdź na stronę szczegółów zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, na pewno postaramy się zrobić to jak najszybciej.  Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki realizowanej przez UPS, skorzystaj z załączonego w nim linku do monitorowania zamówienia, by mieć dostęp do najaktualniejszych informacji na temat dostawy.

Możliwe, że Twoje zamówienie zostało rozdzielone na kilka przesyłek, z których każda posiada oddzielny kod oraz link do monitorowania zamówienia.


Produkty w przedsprzedaży i produkty mające ponownie pojawić się w magazynie:
Pamiętaj, że: Produkty tymczasowo niedostępne, które można zamówić w przedsprzedaży, mają inny czas realizacji dostawy.  Więcej informacji znajdziesz tutaj, a szacowaną datę wysyłki możesz zobaczyć na stronie szczegółów zamówienia. 

Nie będzie Cię w domu, gdy nadejdzie przesyłka? 
Możesz zarządzać przesyłką, korzystając z linku monitorowania zamówienia, otrzymanego w e-mailu od: UPS. Możesz przekierować przesyłkę do sąsiadów, pobliskiego punktu odbioru lub zmienić datę jej nadejścia.
 
Zasady wysyłki i ograniczenia:
  • Sklep reebok.pl może dostarczać towary wyłącznie na terenie Polski.
  • Nasi dostawcy pracują od poniedziałku do piątku.
  • Nie dostarczamy przesyłek do skrytek pocztowych.
  • amówienia wysyłane są tylko w dni robocze. Roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt państwowych w Polsce i w Niemczech.
  • Czas dostawy różni się w zależności od rodzaju zamawianych produktów, lokalizacji oraz sposobu wysyłki. Podczas wyprzedaży i promocji czas dostawy może się nieco wydłużyć. 
  • Personalizowanie produktu (np. dodanie imienia, numeru lub flagi) zajmuje około 1-2 dni roboczych. Podczas premiery nowych koszulek piłkarskich, w związku ze zwiększoną liczbą zamówień, czas dostawy może wydłużyć się o 2-4 dni.
  • Ze względu na trudności logistyczne w realizacji dostaw na niektórych odległych obszarach,  zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia i/lub przedstawienia dodatkowych warunków realizacji takiego zamówienia (na przykład uzależnienie dostawy od wartości minimalnej transakcji).
  • asi doradcy klienta poinformują Cię o anulowaniu zamówienia i/lub o dodatkowych warunkach jego realizacji tak szybko, jak to możliwe.
Dni wolne od pracy i dni, w których magazyny są zamknięte
Dostawa zamówień złożonych w święta państwowe lub na dzień przed nimi może potrwać dłużej. Weź to pod uwagę, składając zamówienie w poniższe dni: 01.01.2020, 06.01.2020, 13.04.2020, 01.05.2020, 03.05.2020, 11.06.2020, 15.08.2020, 31.08.2020, 01.11.2020, 11.11.2020, 25.12.2020, 26.12.2020, 28.12.2020

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00