Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?

Ostatnio zmienione: 7/27/20
Zwroty odbywają się zawsze w ten sam sposób, bez względu na wybór rodzaju płatności.

Ale jeśli zapłacono gotówką przy odbiorze zamówienia, to będziemy potrzebowali danych Twojego konta bankowego, na które przelejemy pieniądze. Natychmiast po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów w naszym magazynie wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, w której poprosimy Cię o dane Twojego konta bankowego. 

Wyślemy Ci przypomnienie, jeśli nie odebrano pierwszej wiadomości z prośbą o podanie konta bankowego. Możesz także dodać dane swojego konta bankowego na stronie ze szczegółami Twojego zamówienia, ale tylko wtedy, gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony w naszym magazynie. Kiedy otrzymamy dane Twojego konta bankowego, będziemy informować Cię o refundacji, wysyłając wiadomości e-mail.

Etapy procedowania zwrotów:
  1. Powrót przesyłki do naszego magazynu: od 3 do 5 dni roboczych
  2. Sprawdzanie zwrotu: 1 lub 2 dni robocze
  3.  E-mail z prośba o podanie danych bankowych: wysyłamy bezpośrednio po sprawdzeniu zwrotu
  4.  Czas potrzebny bankowi na zrealizowanie refundacji: maksymalnie 14 dni roboczych (od momentu otrzymania Twoich danych bankowych)

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00