Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?

Ostatnio zmienione: 4/1/19

Każdy produkt Reebok wyprodukowany lub zakupiony w ciągu ostatnich dwóch lat może zostać zwrócony do naszego działu autoryzującego zwroty. Niezbędna jest do tego kopia oryginalnego rachunku lub dowód zakupu.

Jeśli chcesz zgłosić roszczenia gwarancyjne, skontaktuj się z nami. Wymagane jest załączenie zdjęć, które w wyraźny sposób pokazują wadę, numer produktu (ART # składający się z 6 elementów kod cyfrowy lub alfanumeryczny na etykiecie produktu) oraz sam produkt. Jeśli produkt będzie wymagał fizycznego sprawdzenia przez nasz dział zajmujący się autoryzacją zwrotów i gwarancji, Reebok wyśle do Ciebie przedpłaconą etykietę zwrotów.

Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.

Pamiętaj, że nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w naszym firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00