Dostępność działu obsługi klienta w czasie kryzysu związanego z COVID-19

Ostatnio zmienione: 6/18/20
Na całym świecie podejmowane są różnego rodzaju środki w związku z koronawirusem. To jedna z najtrudniejszych sytuacji, jakim przyszło nam stawić czoło.

Pracujemy bez wytchnienia, aby klienci mieli dostęp do naszego działu obsługi klienta.

W tej trudnej sytuacji nasi klienci i nasi doradcy są dla nas najważniejsi.

Jednak i tak wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania na połączenie z doradcą lub przekierowaniem rozmowy do angielskojęzycznego doradcy w którymś z krajów europejskich.


Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00