Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?

Ostatnio zmienione: 8/18/20
Po złożeniu zamówienia online, w ciągu 15 minut od zakupu możesz anulować je w całości lub częściowo. Nie możemy jednak zaoferować opcji zmiany zamówienia, np. liczby zakupionych produktów, rozmiarów czy kolorów. Jeżeli wystąpił błąd w adresie dostawy (np. w numerze domu), UPS może za pomocą numeru śledzenia przesyłki poprawić adres po tym, jak zamówienie opuści nasz magazyn i będzie w drodze do Ciebie. Wyślemy Ci również e-maila w celu poprawienia Twoich danych adresowych na naszej stronie, jeżeli zauważymy, że są one błędne.
 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00