Czy mogę zamówić produkt w przedsprzedaży lub zarezerwować go?

Ostatnio zmienione: 10/15/18

Jeśli chcesz kupić w internetowym sklepie Reebok produkt, który jeszcze nie jest dostępny, możesz zamówić go przed oficjalną datą premiery. Zamówiony w przedsprzedaży produkt zostanie wysłany do Ciebie zaraz po tym, jak trafi do dystrybucji. Twój rachunek zostanie obciążony dopiero po wysłaniu produktu na Twój adres.

Jeśli produkt można zamówić w przedsprzedaży na stronie sklepu internetowego Reebok, jest on oznaczony zielonym symbolem z napisem ‘PRZEDSPRZEDAŻ’. Po prostu dodaj produkt do swojego koszyka i przejdź do finalizowania transakcji. Kiedy produkt zostanie wysłany do Ciebie, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę, a w nim numer oraz link, które pozwolą Ci monitorować przesyłkę.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00