Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Ostatnio zmienione: 7/27/20

Chcesz wymienić produkt zamówiony na Reebok.pl na inny rozmiar? Wykonaj te kroki, aby łatwo i szybko wymienić produkt(y).
 

1. Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu. Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar. Potwierdź wymianę.2. Wydrukuj etykietę zwrotu, zapakuj produkt(y) i dostarcz w pudełku do firmy kurierskiej.

Pamiętaj! Musisz to zrobić w ciągu 7 dni. Po tym terminie wymiana rozmiaru zostanie anulowana.
3. Kiedy tylko oddasz swoje oryginalne zamówienie do firmy kurierskiej i zostanie ono zeskanowane, rozpoczniemy wysyłkę wymienionego rozmiaru. Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Wymieniane produkty wysyłane są przesyłką standardową.


Chcesz też zwrócić produkty? 
Jeśli zwracasz i chcesz wymienić produkty, możesz je zapakować do tego samego opakowania. Użyj etykiety wymiany, a nie etykiety zwrotu, aby przyspieszyć proces. Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. Twoja wymiana powinna być już w drodze do Ciebie.  
Uwaga: 
Wybrano 'Gotówkę przy odbiorze i teraz zwracasz produkty? Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.

  • Wymienione produkty zostaną wysłane przesyłką standardową na adres podany w oryginalnym zamówieniu. 
  • Przypominamy, że zwrot nie jest możliwy, jeśli produkt został zamówiony na innej stronie Reebok.   
  • Wymiany dotyczą tylko innego rozmiaru – jeśli chcesz wymienić kolor, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie.  
  • Jeśli zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym Reebok, skontaktuj się osobiście z personelem, aby wymienić produkt(y).

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00