Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Ostatnio zmienione: 11/4/19

Chcesz wymienić produkt zamówiony na Reebok.pl na inny rozmiar? Wykonaj te kroki, aby łatwo i szybko wymienić produkt(y). Przypominamy, że zwrot nie jest możliwy, jeśli produkt został zamówiony na innej stronie Reebok.   

Jeśli zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym Reebok, skontaktuj się osobiście z personelem, aby wymienić produkt(y).

Aby wymienić produkt kupiony na reebok.pl
1.    Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu.
2.    Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. 
3.    Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar.
4.    Potwierdź wymianę.
5.    Wydrukuj etykietę zwrotu, zapakuj produkt(y) i dostarcz w pudełku do firmy kurierskiej. Pamiętaj! Musisz to zrobić w ciągu 7 dni. Po tym terminie wymiana rozmiaru zostanie anulowana.
6.     Kiedy tylko oddasz swoje oryginalne zamówienie do firmy kurierskiej i zostanie ono zeskanowane, rozpoczniemy wysyłkę wymienionego rozmiaru. Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Wymieniane produkty wysyłane są przesyłką standardową.

•    Wymienione produkty zostaną wysłane przesyłką standardową na adres podany w oryginalnym zamówieniu. 

•    Wymiany dotyczą tylko innego rozmiaru – jeśli chcesz wymienić kolor, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie.  

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00